Акустика в дизайн-проекті офісу або як легко знизити шум від телефонних переговорів

Сучасний дизайн офісу - це інноваційні рішення, які допомагають позбутися впливу факторів, що негативно впливають на працездатність співробітників. Проте, навіть сьогодні офіси обох форматів, як закриті, так і open space, часто не забезпечують працівникам фізичного та психологічного комфорту через високий рівень шуму. Завдяки телефонним та "живим" переговорам, фоновому шуму від офісної техніки, звучанню кроків та хлопанню дверей виникають ехо та реверберація - звук повторно відбивається від різних твердих поверхонь.

При недостатній звукоізоляції, коли рівень шуму перевищує встановлені санітарними нормами 40-80 дБА, зростає стрес, підвищується рівень роздратованості та втомлюваності працівників - і, відповідно, зменшується продуктивність їхньої праці. Що повинен передбачати дизайн-проект офісу, якщо в ньому постійно ведуться переговори по телефону, Zoom або Skype?

Планування офісу: новітність

Для створення комфортної акустики можна використовувати якісні акустичні перегородки. Вони діють як захисний екран, поглиблюючи звукові хвилі на будь-яких частотах. Перегородки ізолюють джерела зайвого шуму і можуть бути:

  • стаціонарними, закріпленими на підлозі за допомогою саморізів;
  • мобільними - для них не потрібно свердлити ані стіни, ані підлогу, ці конструкції можна встановлювати в будь-яких офісних локаціях.

Мобільний варіант бажаний - встановлення практично нічого не коштує, конструкції висотою від 130 см встановлюють між столами співробітників, створюючи для них комфортні робочі місця. За необхідності перегородки легко видаляються, щоб змінити планування приміщення для тренінгу, конференції або наради.

При різноманітті сучасних матеріалів можна обрати варіант, який максимально вписується в дизайнерське оформлення офісу - з різнокольорового акустичного поролону, пенополіуретану, полікарбонату, з подвійним склінням, МДФ, ЛДСП. До інтер'єру

Акустичні меблі для офісу

Не рідко використання просторої переговорної кімнати для проведення індивідуальних телефонних та схожих переговорів абсолютно нецільово. Адже вона може бути необхідною для використання за прямим призначенням. У невеликих офісних просторах працівники "стоять в черзі" до єдиної переговорної. Але і сумбурний працівник, який блукає офісом, шукаючи тихий куточок, де йому не доведеться перекрикувати шум і мучити слух — це надзвичайно пригнічуюча картина. По-перше, це неуважне ставлення до працівника: від нього вимагається ефективне виконання робочих завдань, але простір для цієї мети йому не надається. По-друге, він просто заважає іншим. У таких ситуаціях актуальна офісна мебель нового покоління: акустичні або скайп-кабіни. У них достатньо переваг:

Високий рівень звукоізоляції — людині, що увійшла в неї або невеликій групі людей (до 6 осіб), досить закрити двері, і забезпечується повна ізоляція від офісного шуму — при цьому всі звуки, що роздаються всередині кабіни, залишаються в ній. У одномісній капсулі працівник може вести переговори як по телефону, так і по скайпу, вайберу, зуму або ватсаппу, не доставляючи дискомфорту навколишнім. Невелика команда може провести обговорення проекту чи мозковий штурм — і приватність розмови гарантована.

Компактність. Кабіни займають надзвичайно мало простору, їх можна розміщувати в будь-якому місці офісу — наприклад, в кутку. При переїздах конструкції розбираються і легко транспортуються, існують моделі для самостійного збору/розбору, також виробники пропонують послуги шеф-монтажу на місці.

Ергономіка. Конструкції обладнуються всім необхідним для комфортного перебування працівників всередині: сидячими місцями, столиками, магнітними дошками, вентиляцією, освітленням і можливістю підключення гаджетів, навіть дрібними аксесуарами, які підвищують зручність використання — крючками для одягу, сумок.